Teksti suurus:
A A A

Kaitseliidu noored ammutavad laagris meediaalaseid teadmisi

08.03.2019
Suurlaager Spekter 2018
Autor: Eliise Riimand
Täna, 8. märtsil kogunevad kodutütred ja noorkotkad üle Eesti kolmepäevasesse meedialaagrisse.
8.-10. märtsini toimuv laager korraldati eesmärgiga kaasata noori oma üksuse meediategevusse ning anda juhised, kuidas kajastada tegevust sotsiaalmeedias, mõista organisatsioone ka kui brändi, õpetada algteadmisi foto- ja videograafiast ning uudise kirjutamisest.
 
Laagri põhisuund on sotsiaalmeedia. Tutvustatakse selle põhitõdesid ning seda, milline peaks olema seal kasutatav visuaalne ja tekstiline materjal. Kahe noorteorganisatsiooni peale on kokku üle 8000 liikme ning ettevõtmisi, üritusi ja põnevaid nüansse, mida publikuni tuua, on väga palju. Seega on enamik malevaid ja ringkondi loonud oma sotsiaalmeediakontod, et seda kõike rahvale edasi anda. Selle haldamiseks on aga vaja inimesi ning noored on just need, kes oma teadmiste ja oskustega abiks saavad olla.
 
„Noorte kaasamine ja ühtlasi nende arvamuse kuulamine on organisatsioonide arenguks äärmiselt oluline. 15-aastane ja vanem noor juba täiesti küps, et oma ringkonnas või malevas instruktoreid ja noortejuhte meediavaldkonna tegevustes toetada,“ sõnas laagri korraldaja Iiris Prosa.
 
Meedialaager toimub Noorte Kotkaste ajaloos teist korda. 2015. aastal toimunud laagris andsid noored välja Kaitse Kodu erinumbri.